مقایسه تبلیغات کلیکی گوگل با سایر روش های تبلیغاتی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

مقایسه تبلیغات کلیکی گوگل با سایر روش های تبلیغاتی

 1- تبلیغات محلی و فیزیکی

تبلیغات محلی و فیزیکی هنوز هم برای برخی کسب و کارها مفید هستند اما حقیقت این است که عمر این تبلیغات کم‌کم به پایان خود نزدیک شده است و شما با کمک گرفتن از تبلیغات کلیکی گوگل می‌توانید حضوری موثرتری در فضای رسانه‌ای داشته باشید. تبلیغات محلی هزینه‌های زیادی هم از شما دریافت می‌کنند در حالی‌ که شاید درصد زیادی از این هزینه‌ به هدر برود. برای مثال شما با گرفتن یک بنر در سطح شهر باید ماهیانه از ۲ تا ۵۰ میلیون تومان هزینه کنید در صورتی که این بنر به افراد بسیار زیادی نمایش داده می‌شود و بسیاری از این افراد مخاطب هدف شما نیستند اما در تبلیغات کلیکی گوگل شما فقط به ازای افرادی پول پرداخت می‌کنید که دقیقا مشتری شما هستند.

 
2- تبلیغات کلیکی گوگل و تبلیغات اسپانسرینگ

تبلیغات اسپانسرینگ یکی از پرکاربردترین روش‌های تبلیغاتی هستند اما متاسفانه بسیاری از کسب و کارها نمی‌دانند که تبلیغات اسپانسرینگ در بیش‌تر موارد به برندسازی شرکت کمک می‌کند و نقش مستقیمی در فروش بیش‌تر محصولات یا خدمات شرکت ندارد. پس در نظر داشته باشید که اگر بودجه محدودی دارید به سراغ تبلیغات اسپانسرینگ نروید و از همان تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنید چرا که این نوع تبلیغات بسیار هزینه‌بر هستند و از طرف دیگر تاثیر چندان زیادی هم روی فروش محصولات و خدمات شرکت شما ندارند.

3- تبلیغات کلیکی گوگل و تبلیغات رسانه‌ای

اینستاگرام یکی از پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات است و بسیاری از کسب و کارها هم هزینه‌های زیادی برای حضور در اینستاگرام پرداخت می‌کنند. تبلیغات اینستاگرام هم می‌تواند یکی از روش‌های مفید برای تبلیغات کسب و کار شما باشد اما طبق تجربه تبلیغات کلیکی گوگل ارزنده‌تر است چرا که در تبلیغات اینستاگرام هم تا حد زیادی با مشکل نبود صددرصدی مخاطب هدف روبه‌رو هستیم در صورتی که تبلیغات کلیکی گوگل کاملا بر اساس نیازهای ما و کاربران هدف تعریف شده‌اند. هزینه تبلیغات کلیکی گوگل نسبت به ورودی که برای شما دارد بسیار به صرفه‌تر از تبلیغات اینستاگرام است اما نکته مهم این است که تبلیغ از طریق گوگل نیاز به تخصص و دانش بالایی دارد و به همین خاطر است که توصیه می‌شود از افراد متخصص این حوزه کمک بگیرید.

 4- تبلیغات کلیکی گوگل و تبلیغات رادیو و تلویزیون

تبلیغات رادیو و تلویزیون در سال‌های قبل بسیار داغ‌تر از امروز بود چرا که تلویزیون و رادیو تنها‌ترین رسانه‌ ارتباطی برندها و مردم بود اما امروزه با گسترش فناوری انحصار تبلیغات رادیو و تلویزیون کمتر شده است و به‌خاطر هزینه‌های بسیار بالا این دو رسانه به حاشیه رفته‌اند. البته هنوز هم این ۲ رسانه مخاطبان خاص خود را دارند اما زمانی که ارزنده بودن هزینه را در نظر می‌گیریم متوجه می‌شویم که تبلیغات رادیو و تلویزیون برای بسیاری از کسب و کارها نه‌تنها به صرفه نیست بلکه نشدنی است چرا که هزینه هر تبلیغ تا چند صد میلیون تومان هم هزینه دارد و این هزینه در توان بسیاری از شرکت‌ها نیست و به همین خاطر هزینه تبلیغات در گوگل برای بیش‌تر کسب‌وکارها به‌صرفه‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است.

 
 اهمیت کلمه کلیدی در تبلیغات گوگل

برای اینکه تبلیغات گوگل برای شما ارزشمند باشد، بهتر است به مواردی که به قابلیت‌های گوگل ادز را بیشتر می‌کند، توجه کافی داشته باشید. برای مثال، مهم‌ترین ویژگی یک تبلیغ قابل‌قبول، کلمه کلیدی مناسب است. کمه کلیدی اهمیت فوق‌العاده زیادی بر بازدهی تبلیغات شما دارد. اولین ویژگی کلمه کلیدی این است که باید با موضوع و خدمات شما مرتبط باشد. اگر این کلمه با کسب‌وکار شما ارتباطی نداشته باشد، طبیعتاً مشتریان هم از آن خسته می‌شوند و به تبلیغات گوگل شما توجهی نخواهند کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 19 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست